Απίστευτα κapφιά της Ειρήνης Παπαδοπούλου για τους Διασήμους! (Βίντεο)

Απίστευτα κapφιά της Ειρήνης Παπαδοπούλου για τους Διασήμους! (Βίντεο)



Συνέντευξη σε κυπριακό κανάλι έδωσε η Ειρήνη Παπαδοπούλου, η οποία δεν δίστασε να ξεσπάσει κατά της πρώην ομάδας της, πετώντας τα υπονοούμενά της:

«Είμαι έτσι πεισματάρα και δεν αφήνω ποτέ κάτι εύκολα.Μου ήταν πολύ δύσκολο να πάρω αυτή την απόφαση, αλλά με παραδέχτηκα γιατί πήγα κόντρα στον εγωισμό μου. Η παραγωγή μου μίλησε, αλλά κατανόησε την κατάσταση και την ανάγκη μου! Καθένας μπορεί να βρεθεί σε αδύναμη στιγμή, αλλά ξέρουμε πολύ καλά ότι είναι στιγμές αδυναμίας, όπως και τη ζωή.
Ένιωσα ότι δεν ταίριαζα με το περιβάλλον και δεν μου άρεσε ο τρόπος που παίζανε οι συμπαίκτες μου, που ήταν άδικος, και εγώ δεν είμαι έτσι, το καλό θα το επικροτήσω, δεν θα κοιτάξω να το πατήσω και να το προσπεράσω! Δεν βρέθηκα με τον Στέλιο και τον Λάμπρο, εγώ πρέπει να κάνω την κίνηση; Στη συμβίωση, έχω μάθει ότι προτιμώ να ρίχνω τον εγωισμό μου και να πω και ένα συγγνώμη παραπάνω, χωρίς να νιώθω ότι φταίω. Διαβάστε παρακάτω…
Άρα από τη δική μου πλευρά, ένιωσα ότι παραείπα συγγνώμες, και λιγότερη έγινα για να μη δημιουργούνται θέματα, όταν αυτό δεν εκτιμήθηκε και μου τερμάτισε στην υπομονή και καλοσύνη μου, έπρεπε να δείξω ότι άλλο η καλοσύνη και άλλο έχω προσωπικότητα.

Είναι ολοφάνερο ότι θα πήγαινα με τους Μαχητές αν ξαναπήγαινα στο Survivor, μπορεί να ακούγομαι σκληρή, αλλά δεν έχουν τον δόλο και την πονηριά. Ήμουν η πρώτη που μου κόπηκε η περίοδος!» κατέληξε η τραγουδίστρια.

Οι δηλώσεις της προκάλεσαν αντιδράσεις στο πάνελ της Καινούργιου: «Θυματοποιείται συνεχώς. Παρ’ ότι ήμουν μαζί της,έχω αλλάξει άποψη!» είπε η Τζωρτζέλα χαρακτηριστικά. Δείτε τι ειπώθηκε στο βίντεο που ακολουθεί:

Mην ξεχνάτε να το κάνετε μια Κοινοποίηση , είναι σημαντικό για εμάς !!!
loading...
Share:
loading...