Τι να φας για βραδινό αν θέλεις να αδυνατίσεις

466810-image.jpg


Οι σαλάτες έχουν επιστρέψει στο πρόγραμμα των βραδινών μου γευμάτων για τα καλά. Ναι, πάλι έφαγα του σκασμού τις τελευταίες εβδομάδες, οπότε τώρα τα κεφάλια και τα πιρούνια μπαίνουν μέσα! Από την άλλη, δεν μου αρέσει να τρώω σκέτη «πρασινάδα» για βραδινό και προσπαθώ πάντα το γεύμα μου να έχει και πρωτεΐνη, η οποία χορταίνει περισσότερο και κάνει καλό στον μεταβολισμό, οπότε βοηθά στο αδυνάτισμα.

Επίσης, όπως σου έχω ξαναγράψει, βαριέμαι να τρώω συνέχεια τα ίδια. Έτσι, ειδικά τις περιόδους που προσέχω λίγο παραπάνω τη διατροφή μου, ψάχνω μανιωδώς στο ίντερνετ για νέες υγιεινές συνταγές. Έτσι, βρήκα αυτή τη διαφορετική σαλάτα -και σκέφτομαι να τη δοκιμάσω απόψε κιόλας!

Έχει ρόκα και ραπανάκια (ένα πολύ υποτιμημένο αλλά γευστικό λαχανικό, ιδιαίτερα χαμηλό σε θερμίδες και πλούσιο σε αντιοξειδωτικά), ενώ επίσης περιέχει αβγά και κινόα (και τα δύο πλούσια σε υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη).

Να λοιπόν η συνταγή:

Υλικά

-1 ή 2 αβγά

-Ρόκα, καλά πλυμένη

-2 ραπανάκια, κομμένα σε λεπτά sticks

-1 χούφτα ψημένα φιστίκια Αιγίνης, ψιλοκομμένα

-χυμός από 1 λεμόνι

-Λίγη βρασμένη κινόα (θυμήσου εδώ πώς να τη βράσεις)

-Ελαιόλαδο

-Αλάτι, πιπέρι



Εκτέλεση

Βράζεις τα αβγά (μέχρι να γίνουν όσο σφιχτά τα προτιμάς). Εν τω μεταξύ, βάζεις σε ένα μπολ τη ρόκα, τα ψιλοκομμένα ραπανάκια, τα φιστίκια και την κινόα. Στύβεις το λεμόνι και ρίχνεις λίγο ελαιόλαδο, αλάτι και φρεσκοτριμμένο πιπέρι. Όταν τα αβγά είναι έτοιμα, τα ξεφλουδίζεις και τα προσθέτεις πάνω από τη σαλάτα (ανοιγμένα στα δύο). Αν θέλεις, προσθέτεις λίγο έξτρα αλατάκι.

loading...
Share:
loading...