Ο Κύπριος έχει πέσει θύμα της αλαζονείας του.

Ο Κύπριος έχει πέσει θύμα της αλαζονείας του.

Ο Μάριος αποδεικνύει μέρα με την ημέρα ότι γίνεται όλο και χειρότερος. Ειδικά όταν βρίσκεται απέναντι στον Αγγελόπουλο χάνει με κατεβασμένα χέρια. Ο Κύπριος έχει πέσει θύμα της αλαζονείας του. Λένε μάλιστα ότι στο νοσοκομείο που έκανε… διακοπές – συγνώμη, θεραπεία – ενημερώθηκε ότι θεωρείται φαβορί για το παιχνίδι, καθώς χαίρει ευρύτερης συμπάθειας.
Αποτέλεσμα; Να επιστρέψει στο παιχνίδι με το σύνδρομο του κυρ Σταύρου από το τραγούδι του Διονύση Σαββόπουλου. Η απόσταση φυσικά από «Δεν με λένε Σταύρο, μον’ με λένε Σταύρο και κυρ Σταύρο και αφέντη τσουτσουλομύτη!» έως το «Δεν με λένε Σταύρο και κυρ Σταύρο και αφέντη τσουτσουλομύτη, μόνο Σταύρο με λένε, μόνο Σταύρο» είναι πολύ μικρή και είναι καιρός να τη διανύσει και ο Μάριος, όσο είναι νωρίς.
Μάριος Ιωαννίδης και Κωνσταντίνος Βασάλος, που δεν θέλουν να φύγει ο Τσανγκ, «θάβουν» τον Κώστα Αναγνωστόπουλο, τον οποίο κατηγορούν ότι κάνει κομπρεμί με τους Διάσημους (μαζί με Σάρα και Ελισάβετ μάλιστα) και ότι έχει άλλη στρατηγική πλέον και όχι συμπεριφορά ομαδική.

Μάλιστα ο Μάριος έλεγε στον Βασάλο τα εξής: «Έχω υποψίες, αλλά ελπίζω να βγω λάθος. Εγώ έχω μάθει με την ομάδα μου να αρχίζω και να τελειώνω. Δεν μπορώ να προδίδω την ομάδα μου για μια στιγμή, για κάτι άλλο, δεν έμαθα να είμαι έτσι. Αν βιάζεσαι από τώρα να πας να κάνεις συμμαχίες». Και στη συνέχεια, ευθέως στην κάμερα: «Υποθέτω πως ο Κώστας έχει τραβήξει έναν δρόμο με κάποια στρατηγική, η οποία είναι “να προσεγγίσω και τους αντιπάλους”, τους οποίους όταν ήμασταν δύο ξεχωριστές ομάδες, ειδικά για τον Γιώργο Αγγελόπουλο μιλούσε με πάρα πολύ άσχημα λόγια. Ήταν αυτοί που είχαν πρόβλημα από την αρχή, από την πρώτη μέρα του παιχνιδιού και τώρα κάνουν παρέα». Άγριο κράξιμο δηλαδή και έχει ενδιαφέρον η αντίδραση του Μισθοφόρου.
Mην ξεχνάτε να το κάνετε μια Κοινοποίηση , είναι σημαντικό για εμάς !!!
loading...
Share:
loading...