Ο μάνταζερ ράγκμπι κατακεραυνώνει τον Γιάννη Σπαλιάρα: «Με έπιασε και μου είπε…» (Βίντεο)

Ο μάνταζερ ράγκμπι κατακεραυνώνει τον Γιάννη Σπαλιάρα: «Με έπιασε και μου είπε…» (Βίντεο)

Συνέντευξη στο LaBiriBiri έδωσε ο Πάνος Αργιανίδης. Ο μάνατζερ ράγκμπι μίλησε για τη συμμετοχή του στο παιχνίδι και δεν παρέλειψε να αδειάσει κανονικότατα τον Γιάννη Σπαλιάρα, για τον οποίο είπε χαρακτηριστικά:

«Έχω διαβάσει ότι με λένε μαϊντανό. Η εφήμερη δημοσιότητα με έφερε κοντά στους ανθρώπους που έβλεπα τόσα χρόνια στην τηλεόραση, οπότε θεωρώ χρέος μου να ενημερώσω τον κόσμο για το τι συμβαίνει, αφού καλώς ή κακώς βρίσκομαι στη δημοσιότητα. Ο Γιάννης είναι ένα πάρα πολύ καλό παιδί, αλλά παιδί. Όπως έχει ένα παιδί τις στιγμές της χαράς και του γέλιου, είναι λίγο γκρινιάρικο, απαιτεί πράγματα.

Έτσι ήταν και ο Γιάννης, πιεστικός. Και σε ένα κλειστό χώρο, όλο αυτό διογκώνεται, και σε κάνει να μην μπορείς να επικοινωνήσεις. Η ψήφος του Γιάννη ήταν που καθόρισε τη δική μου υποψηφιότητα, και με στενοχώρησε αυτό, γιατί με έπιανε και μου έλεγε ότι με καταλαβαίνει ότι είμαι τραυματίας. Το αν θα είναι στον τελικό θα εξαρτηθεί από τον χαρακτήρα που θα βγάλει τις επόμενες εβδομάδες» κατέληξε. Διαβάστε παρακάτω…
Για τον Γιώργο Αγγελόπουλο αρκέστηκε να σημειώσει ότι δεν υπάρχει κάποια προσωπική εμπάθεια με το άτομό του, απλά δεν ταίριαζαν καθόλου ως χαρακτήρες. Δείτε τι ειπώθηκε στο βίντεο που ακολουθεί:

Mην ξεχνάτε να το κάνετε μια Κοινοποίηση , είναι σημαντικό για εμάς !!!
loading...
Share:
loading...