«Ο Ντάνος δεν μου αρέσει ως άντρας!» Γνωστή Ελληνίδα «αδειάζει» τον Γιώργο Αγγελόπουλο κι εμείς γελάμε! (Βίντεο)

«Ο Ντάνος δεν μου αρέσει ως άντρας!» Γνωστή Ελληνίδα «αδειάζει» τον Γιώργο Αγγελόπουλο κι εμείς γελάμε! (Βίντεο)

Ποια τόλμησε να ξεστομίσει κάτι τέτοιο;

Η Ευαγγελία Αραβανή βρέθηκε μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες, και δεν δίστασε να εκφράσει τις προτιμήσεις της για το Survivor!

«Τι να πάω καλέ να κάνω εκεί; Ο Σάκης πήγε γιατί είναι ο Σάκης! Εγώ να πάω να κάνω πασαρέλα; Δεν έχω καταλάβει πόσοι θα μείνουν στον τελικό! Πιστεύω ότι θα φτάσουν ο Ντάνος και ο Μάριος! Διαβάστε παρακάτω…
Μου αρέσει σε αυτό που τον βλέπω εκεί, όχι ως άντρας, γιατί είναι μαχητής, αλλά μέχρι εκεί. Όχι, δεν θα πάω Σκιάθο για διακοπές, ας πάνε όλοι οι άλλοι, εγώ θα προτιμήσω τη Λευκάδα!» είπε γελώντας η παρουσιάστρια. Δείτε τι ειπώθηκε στο βίντεο που ακολουθεί:

Mην ξεχνάτε να το κάνετε μια Κοινοποίηση , είναι σημαντικό για εμάς !!!
loading...
Share:
loading...