«Αν θες Κώστα μου πάρε με ένα τηλέφωνο για να…» Η απίστευτη ατάκα της Καινούργιο on air για τον Κοκκινάκη

«Αν θες Κώστα μου πάρε με ένα τηλέφωνο για να…» Η απίστευτη ατάκα της Καινούργιο on air για τον Κοκκινάκη

Στην εκπομπή «Φτιάξε Καφέ Να Στα Πω», προβλήθηκε το βίντεο του Κώστα Κοκκινάκη από τις πρώτες δηλώσεις του μετά την αποχώρησή του.

Φυσικά, το πάνελ της εκπομπής δεν άφησε ασχολίαστο τα όσα άκουσε από τον πρώην παίκτη των Διάσημων.

Ο Κώστας Κοκκινάκης στις πρώτες δηλώσεις του μετά την αποχώρησή του από τον παιχνίδι επιβίωσης τόνισε πως το πρώτο που θέλει να κάνει είναι μα δει την κόρη του και να πάει σε ένα pet shop, ώστε να ξεμπερδέψει τα μαλλιά του. Διαβάστε παρακάτω…
Συγκεκριμένα είπε: «Χρειάζεται να πάω σε ένα pet shop γιατί μόνο εκεί θα μου ξεμπερδέψουν τα μαλλιά, εκεί θα βρεθεί άκρη γιατί τρεις μήνες τώρα τα δάχτυλά μου δεν μπαίνουν στα μαλλιά μου οπότε ένα καλό pet shop θα κάνει καλό»!
Αυτή τη δήλωση άκουσε και η παρουσιάστρια Κατερίνα Καινούργιου και δήλωσε στην εκπομπή «Ένα καλό μαγαζί με τρέσες μπορώ να σου συστήσω εγώ Κώστα μου, πάρε με τηλέφωνο νασου πω εγώ θα στα ξεμπερδέψουν»!

Mην ξεχνάτε να το κάνετε μια Κοινοποίηση , είναι σημαντικό για εμάς !!!
loading...
Share:
loading...